Smartphone fotografie

Voor de professionele fotografie, in opdracht van klanten, heb ik uiteraard een spiegelreflex camera. Daarnaast heb ik een compact camera, met ook de functies van een spiegelreflex zoals manueel instellen en in RAW fotograferen. Handig voor bijvoorbeeld dagjes uit. Want ik heb gewoon niet altijd zin om die grote camera overal mee naar toe te sjouwen.

Maar ik hou ook van fotograferen met mijn telefoon (iphone). Ik vind dat zo ontzettend leuk én handig ook. Want je kunt direct via social media, zoals instagram, je foto’s delen. En met behulp van diverse apps kun je ook bijvoorbeeld tekst toe voegen of collages te maken. Je kunt je dus helemaal uitleven. En ben je zelfstandig ondernemer dan kun je de foto’s ook als marketingtool inzetten, bijvoorbeeld op je blog, facebook-pagina of bijvoorbeeld op twitter.

workshop smartphone fotografie

Collage Italiaanse luikjes, gemaakt met diptic app

smartphone fotografie, workshop, stereographic

Stereographic foto van een Italiaans kerkje

Maria

Kader en tekst toegevoegd met Rhonna Design app

Granen

Gemaakt met de app Hipstamatic

Topfoto’s leren maken met je telefoon? Ik geef ook workshops smartphone fotografie. Klik hier voor meer informatie.

Categories: Workshop | Tags: , | 2 Comments

Post navigation

2 thoughts on “Smartphone fotografie

  1. knappe foto’s met je smartphone!

  2. Smartphones hebben nu ook al veel pixels en leveren boeiende foto’s.maar daar gebruik ik hem niet voor.

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

