Under construction….

Ik ben druk bezig met een opdracht voor school (fotovakschool). Het project mogen we geheel zelf bepalen en ik ben met een creatief concept bezig. Over 2-3 weken hoop ik het eindresultaat aan jullie te kunnen laten zien 😉

I’m busy with an assignment for school (photography). We can make our own choice about the kind of project and I’m working on a creative concept. About 2-3 weeks, I hope to show the end result to you 😉

??????????????????

Categories: Art, Fotovakschool, Moduleopdracht | Tags: , , , | 8 Comments

Post navigation

8 thoughts on “Under construction….

  1. Ik kom je alvast veel succes toewensen.

  2. succes met jouw project.Benieuwd naar het resultaat

  3. Veel succes Yvonne.

  4. Nou….je maakt er werk van zeg. Je gebruikt zwaar gereedschap, je zet vaklui in. Dat kan nog wat worden. 😄

  5. Het gaat vast helemaal goed komen Yvonne, succes hoor!

  6. succes en absoluut benieuwd naar resultaat.

  7. De foto licht voor mij geen tip van de sluier op Yvonne 🙂 Veel succes met je concept

  8. Simple and effective! It works!
    robert

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

