Crows

Al langere tijd wilde ik graag een keer een fantasie-afbeelding in photoshop maken. Vorige week maakte ik een foto van kraaien in de bomen. En vandaag kwam ik deze foto weer tegen en zag ik ineens mogelijkheden tot het maken van een beetje gothic-achtige afbeelding. Ik hou van gothic/dark art ;-).

I wanted to create a fantasy image in photoshop for some time. Last week I took a picture of crows in the trees. And today I came across this picture and I suddenly saw opportunities to make a little gothic-like image.
I like gothic/dark art;-).

CROWS

“Drive down any road,
take a train or an airplane
across the world, leave
your old life behind,

die and be born again~
wherever you arrive
they’ll be there first,

glossy and rowdy
and indistinguishable.
The deep muscle of the world.”

― Mary Oliver, New and Selected Poems, Vol. 1

Crows

Categories: Photoshoppen | Tags: , , , | 12 Comments

Post navigation

12 thoughts on “Crows

  1. Mooi Yvonne, het zou net een fragment uit “The Birds” van Hitchcock kunnen zijn.

  2. Netjes. Ik twijfel nog een beetje over de plaatsing van de maan daar, maar ik kan niet zo goed onder woorden brengen wat er dan mis mee is vrees ik. Sfeertje zit er zeker in, Hitchcock is ook wat bij mij opkomt inderdaad!

    Leuk om mee te spelen toch? Mijn droomkasteel ook gezien, laatst?

  3. Mooi beeld heb je gecreëerd Yvonne. Ik kom op fotoforums wel eens heel bijzondere manipulaties tegen die uit vele foto’s bestaan. kost je werkelijk dagen om zoiets te maken. Benieuwd naar je volgende creaties 🙂

    • Zo gaaf Henk, maar ja inderdaad kost het erg veel tijd en kom ik er dus ook veel te weinig aan toe. Maar er volgt echt nog wel weer een keer een creatie, maar wanneer…. 😉

  4. Dit heb je toch heel fraai gedaan Yvonne, het is een bijzondere afbeelding geworden.

  5. ik vind het erg mooi gedaan!

  6. Mooi resultaat Yvonne en daar kruipt massa’s tijd in.

  7. Mooi gedaan !

  8. Volledig geslaagd !

  9. niet alleen die vogels, maar die halve maan, prachtig!

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

