Finally Spring

Paleiskwartier@yvonnedehont2013

 

Afgelopen week heb ik de camera niet aangeraakt en zat ik met mijn neus in de studieboeken. Gisteren had ik namelijk een theorie examen aan de Fotovakschool. Ik ben geslaagd (met een 9 nog wel 😉 ), dus nu kan ik weer lekker met de camera op pad. Gelukkig!!

Last week I didn’t make any photos because I had to study. Yesterday I had a theory exam at the Fotovakschool and I passed the exam (with a 9 😉 ). So I can put the books away and go out with the camera again. Yess!

Categories: Architecture, Fotovakschool | Tags: , | 7 Comments

Post navigation

7 thoughts on “Finally Spring

  1. Van harte gefeliciteerd met het slagen voor je theorie examen, en dan nog wel met een 9, knap hoor……we hoeven nu toch geen U tegen je te zeggen he?

    • Haha! Nee hoor Edward, zeker niet! Goed om de theorie te kennen maar het gaat uiteindelijk om de foto’s die je maakt 😉

  2. van harte proficiat!

  3. Hallo Yvonne wat knap van je.Van harte gefeliciteerd.

  4. Guy

    ik haalde net geen 3….. proficiat!

  5. Proficiat Yvonne, maar ga toch maar met de camera op stap, de theorie moet er zijn maar heeft nog nooit van iemand een betere fotograaf gemaakt.

  6. Van harte gefeliciteerd

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

