Waterdrop

waterdrop©yvonnedehont2013Huiswerk voor school is het maken van een slow of high sync foto. Ik heb voor een high sync foto gekozen omdat ik altijd al een keer waterdruppels wilde fotograferen. Voor een eerste keer proberen ben ik niet ontevreden. Het geel/bruine in de druppel is Ketjap, opgelost in water ;-).

For school we had to make a slow or high sync photo. I have made a high sync photo because I always wanted to shoot water droplets.  I’m happy with the result, considering I’ve done this for the first time. The yellow / brown stuff in the drop is soy sauce, dissolved in water;-).

 

Categories: Fotovakschool | Tags: | 11 Comments

Post navigation

11 thoughts on “Waterdrop

  1. Ik vind hem ook zeker niet verkeerd geworden! Dit soort fotografie is iets wat ik ook altijd nog eens wil proberen, al is het alleen al voor de ervaring! Want heel erg uniek is het niet meer, zoveel fotografen doen dit tegenwoordig…

    • Eens Robbie. Origineel is anders, maar ook al wordt het nog zoveel gedaan, ik blijf dit soort foto’s erg mooi vinden. En als je het dan zelfs eens probeert en het lukt is dat stiekem toch best gaaf ;-).

      • Nee en daarom is en blijft het ook nog leuk om te doen en dat is ook de reden waarom ik het dan toch zelf ook zou willen doen. Blijf er lekker mee bezig!

  2. Goede vondst die ketjap! De foto is super gelukt.

  3. Het is je goed gelukt! En toch eens anders dan anderen, bij jou wit met een toetsje rood/bruin 🙂

  4. de aktie mooi bevroren. Wel eens aan gedacht om het water iets te verdikken met behangplaksel ? …. geeft ook heel bijzondere effecten

  5. Fabulous Yvonne. Well done!

  6. Perfect geslaagd. Ben ik ook al heel lang van plan.

  7. Heel erg geslaagde foto Yvonne

  8. laura pasch

    Mooi met die ketjap erin!!

  9. A great picture, and the colouring from the soy sauce was an elegant touch. Well done being the first attempt.

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

