3 generations

3 GeneratiesVoor de module Studiofotografie (op de Fotovakschool) is ook een van de opdrachten om een 3 luik van 3 generaties te maken. Ik heb mijn moeder, mijn zus en mijn nichtje gefotografeerd in de sportkleding van hun favoriete sport. En ik heb daarna magazinecovers gemaakt, passend bij hun sport en leeftijd. De cover van mijn moeder is op basis van Plus Magazine, die van mijn zus op basis van de Linda en van mijn nichtje is uiteraard de Penny.
For the module Studio Photography we also need to make a 3 panel set of 3 generations. I have photographed my mother, my sister and my niece in the sportwears of their favorite sport. And then I made ​​magazine covers, matching their sport and age. The cover of my mother is based on Plus Magazine, my sister’s cover is based on Linda and the one of my niece is obviously the Penny (all Dutch magazines).

Categories: Fotovakschool, Moduleopdracht, Portretten | Tags: , | 12 Comments

Post navigation

12 thoughts on “3 generations

  1. leny

    Mooi gedaan Yvonne,ben trots op je.!

  2. Thanks mam. Kan ook niet mis gaan met zulke goede modellen 😉

  3. Knappe prestatie Yvonne.

  4. Heel erg mooi gemaakt, Yvonne…. wat leuk dat je het nu al plaatst…. je hebt er mooi werk van gemaakt…..Agnès

  5. heel erg goed geslaagd Yvonne

  6. Dat heb je schitterend aangepakt

  7. Leuk !!!

  8. Ha, leuk! Vrolijk!

  9. Dat heb je geweldig goed en leuk gedaan Yvonne, hier zullen de Dames wel trots op zijn.

  10. Zie zo! Dat heb je heel mooi gedaan.
    Hier heb je je familieleden ook vast een plezier mee gedaan.
    Knap werk!

  11. Dat heb je fraai gedaan Yvonne. en sport is natuurlijk voor elke leeftijd 🙂

  12. Wat een knappe covers ! Een echte ontwerpster ben jij !

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

