On the dark side….

Black XSVoor de module Studiofotografie (op de Fotovakschool) is een van de opdrachten om een illustratieve foto van een parfum- of drankfles te maken. Ik heb gekozen voor mijn favoriete parfum Black XS van Paco Rabanne.
For the module Studio Photography (at the photography school) is one of the assignments to make an illustrative photo of a perfume or liquor bottle. I chose my favorite perfume Black XS by Paco Rabanne.

Categories: Fotovakschool, Moduleopdracht, Product Photography | Tags: , | 11 Comments

Post navigation

11 thoughts on “On the dark side….

  1. Ik vind de foto goed beantwoorden aan de opdracht maar wel griezelig.Zelf zou ik zeker een parfumdat zo voorgesteld wordt nooit kopen..Maar dit is een opdracht voor fotografie natuurlijk.

    • Haha, Ik kan mij goed voorstellen dat niet iedereen hiervan houd. Een beetje gothic/rock, daar hou ik (soms) wel van.

  2. Mooi gedaan, goede techniek en compositie!

  3. Een topper Yvonne!

  4. Heel mooi, een van de duistere kantjes van Yvonne de Hont… 🙂

  5. Komen je demonen naar boven? Of richt je je op gothic cliënteel?
    Voor mij ben je geslaagd, ik vind het super (heb ook zo’n duistere kant… 🙂 soms)

  6. Dit kan me zeker bekoren Yvonne ……. maar dat kon je waarschijnlijk al wel nagaan 🙂

  7. Ik ken het goedje niet maar ik ben nu wel benieuwd.
    Word het met schedel geleverd?
    Je hebt het prachtig geëtaleerd .

    • Nee het is zonder schedel, alhoewel er volgens mij nu wel een special edition is met een kleine schedel als sieraard er bij 😉

  8. Dat lijkt me een goede reclame voor dat rode flesje ! Lekker griezelen mag al eens !

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

