Trierer Weihnachts Markt (1/3)

KerstmarktTrier1©yvonnedehont2012
Ondanks het slechte weer genoeg volk op de Trierse Kerstmarkt. Men komt vooral voor het eten zoals worsten en flammekuchen en uiteraard voor de Gluhwein en warme chocomel.

Despite the bad weather enough people at the Christmas Market in Trier. The people mainly come for the food like sausages and  for the Gluhwein and hot chocolate.

Trotz des schlechten Wetters genug Leute in der Trier Weihnachtsmarkt. Die Leute kommen für die Lebensmittel wie Würste und Flamme Kuchen und natürlich auch für den Glühwein und heiße Schokolade.

Categories: Duitsland, Street Photography, Trier | Tags: , | 2 Comments

Post navigation

2 thoughts on “Trierer Weihnachts Markt (1/3)

  1. Ik kijk boven de kerstmarkt naar de mooie huizen

  2. Eigenlijk is iedere kerstmarkt hetzelfde 🙂 Vroeger wist je waar je me zeker niet kon vinden maar sinds ik fotografeer vindt ik het altijd wel leuk om de sfeer op zo’n evenement vast te leggen. De sfeer lijkt me hier gezellig maar de uitstraling van de foto’s vindt net als Mijnnikonenik mede bepalend door de mooie architektuur

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

