Het is echt herfst…

Categories: Nature | Tags: | 6 Comments

Post navigation

6 thoughts on “Het is echt herfst…

  1. Een mooie illustratie van de herfst Yvonne, nat, en een blad met herfstkleuren. Ik heb zonet de iPhone 5 besteld, het zal mijn eerste smartphone zijn. Als ik zie welke beelden bij jou uit de iPhone komen ben ik echt benieuwd naar mijn nieuwe speeltje.

    • De Iphone 5 heeft 8 megapixels en mijn Iphone 4 maar 5 megapixels, dus qua resolutie zou het nog beter moeten zijn Jan. Er zijn diverse apps die je kunt gebruiken om de foto’s te bewerken. Als je tips wilt laat het me dan even weten 😉

  2. Juist door zijn eenvoud, een prachtige getuigenis van de herfst Yvonne. Nu ik dit zie, ga ik meteen de kachel wat hoger zetten.

  3. Een nat wegdek doet licht mooi reflecteren in plaats van absorberen 🙂
    Herfst op volle toeren

  4. De Herfst ten voeten uit!

  5. Een eenvoudig beeld waar je spontaan aan de herfst denkt. Mooi !

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

