Verjaardagskaart

Verjaardagen en ik, dat is geen goede match. Ik heb dan ook de twijfelachtige reputatie dat ik ze altijd vergeet, al doe ik nog zo mijn best ze te noteren en te onthouden ;-).
Maar als ik er dan toch een keer op tijd aan denk, dan stuur ik een kaartje. En de laatste jaren geen standaardkaart meer, maar een kaart van een foto die ik zelf heb gemaakt (via kaartje2go.nl, werkt perfect). Dit kan een landschap of bloemen zijn, maar nu heb ik voor enkele verjaardagen die in aantocht zijn een andere versie gemaakt. Gewoon voor de fun ;-).

Categories: Humor, Little People | Tags: , , | 11 Comments

Post navigation

11 thoughts on “Verjaardagskaart

  1. De kleurtjes maken er sowieso een feestelijke kaart van Yvonne

  2. He, wat leuk komt als geroepen, mijn dochter is vandaag jarig 😉

  3. Weer een leuke foto. Kleurig en origineel.

  4. Je moet maar op het idee komen 🙂
    Leuk gedaan!

  5. Bijzonder creatief en heel leuk, mooi en origineel.

  6. het is toch nog even wennen aan de nieuwe look :D, as always, little people I like

    • Nieuwe look van de blog bedoel je neem ik aan? Moet ik ook aan wennen hoor, maar het andere blogthema deed ineens vreemd, dus ik moest overstappen op iets anders 😉

    • En weer terug naar het vorige thema. Hopelijk blijft deze nu goed werken 😉

  7. Zo een kaartje zou ik ook wel willen voor mijn verjaardag, mooi Yvonne.

  8. Wat leuk om dit te doen Yvonne, extra feestelijk voor de ontvanger hoor.

  9. Mooi en leuk tegelijkertijd !

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

