Het dondert en het bliksemt….

Typerend voor deze omgeving. Regelmatig fikse onweersbuien, maar nu ook nog eens met een flinke storm. Zo wordt een rustig kabbelend meertje ineens een woeste zee ;-).  Spectaculair gezicht! Het kostte me veel moeite om de camera stil te houden.

PS: de tent staat nog hoor…

PS 2: voor mijn follow-bloggers; na mijn vakantie ga ik jullie posts uitgebreid bekijken en uiteraard reacties op geven. Ik beperk me nu even tot het af en toe zelf plaatsen van foto’s.

Categories: Italië | Tags: , , , , | 4 Comments

Post navigation

4 thoughts on “Het dondert en het bliksemt….

  1. Tjonge ziet er heftig uit Yvonne. Toch hoef je niet zo ver weg voor slecht weer. Het weer was hier gisteren dramatisch

  2. Als zoiets aan de horizon verschijnt, kan je maar beter maken dat je thuis komt hoor! Hier is het al niet veel beter,huilen met de pet op.

  3. Dramatische wolkenlucht, mooi Yvonne, hopelijk krijg je ook de zon te zien tijdens je vakantie.

  4. Beautiful! 🙂

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

