Photoshoppen…

Vandaag beetje zitten klooien met photoshop. Combinatie gemaakt van een foto van de shoot van gisteren en een foto van de Hoge Veluwe. Het resultaat spreekt voor zich ;-). Het lijkt wel een zo’n hele foute ansichtkaart haha!!
Het komt niet echt geloofwaardig over dat ze daar in de veluwe staat ;-). Ach….ik heb me ff kunnen uitleven met allerlei verschillende mogelijkheden en tools in photoshop en daar leren we dan weer van.

Categories: Photoshoppen | Tags: , , , | 14 Comments

Post navigation

14 thoughts on “Photoshoppen…

  1. Cristien Fotografie Stabij

    Ja heel leerzaam en ook nog eens heel leuk geworden.
    Groetjes Cristien.

  2. gopido

    Inderdaad Yvonne… net een oude postkaart… maar toch wel erg geslaagd!

  3. mennoG

    Dat klooien gaat je heel goed af…
    Een mooi resultaat Yvonne!

  4. janmasyn

    Het toont inderdaad wat de mogelijkheden zijn met Photoshop vandaag.

  5. Een verdienstelijke poging ! Daar kruipt vaak heel wat tijd in hé. Klooi maar rustig verder.

  6. Great portrait 🙂

  7. “Ach….ik heb me ff kunnen uitleven met allerlei verschillende mogelijkheden en tools in photoshop ”

    Zo is dat………en ach wat is er fout aan een foute ansichtkaart….whahahahahahahahah

  8. Het is best leuk om daar een beetje mee te stoeien Yvonne, je kunt er leuke dingen mee doen. Het resultaat van jou freubelwerk, is helemaal niet slecht hoor.

  9. lobophotography

    Je maakt me altijd aan het glimlachen, Yvonnetje! Leuk!

  10. Dat maakt de foto nou juist zo intrigerend, hè, dat je denkt: wat doet die dame daar? De compositie is uitgebalanceerd: links en rechts mooi in evenwicht, knappe montage!

  11. laura pasch

    Misschien niet helemaal geloofwaardig maar wel erg leuk en toch ook heel goed gelukt!!

  12. Ik dacht even in Afrika in de woestijn te zitten

  13. renee

    hahah hij is heel leuk geworden yvon!! ik voel me helemaal in Afrika

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

