Oeps….

Sta je toch ff raar te kijken als je naar huis loopt en er een auto op zijn kop ligt… Geen camera bij me, maar wel ff snel foto met mijn smartphone gemaakt (kenteken netjes weggepoetst). Geen gewonden dus ik voelde me iets minder een ramptoerist ;-).

‘Op de kruising Magistratenlaan-Hugo de Grootlaan in Den Bosch zijn dinsdagochtend rond 11.30 uur twee auto’s tegen elkaar gebotst. Op de Magistratenlaan botste een auto tegen een auto die in de richting van de Randweg reed. Deze auto sloeg over de kop. De automobilist en een passagier konden na  behandeling door ambulancepersoneel naar huis. De bestuurder van de andere auto bleef ongedeerd.’
Bron: Brabants dagblad

Categories: Street Photography | Tags: , , , , | 4 Comments

Post navigation

4 thoughts on “Oeps….

  1. Cristien Fotografie Macro

    Dat is echt wel even raar kijken, ziet er heftig uit.
    Gelukkig alleen maar blik schade.

    Groetjes Cristien.

  2. Coccinella

    Wat een geluk dat er geen gewonden waren…
    Groetjes,
    Coccinella.

  3. Met een Smartphone kun je zo’n plotseling incident heel goed fotograferen. Toch moet ik altijd in zo’n geval een drempel over. Vind mezelf dan inderdaad dan al heel gauw een ramptoerist… durf dan nooit zo goed… gelukkig waren er geen gewonden…Agnès

  4. hèhè dat moet maar een raar gevoel geven!

Leave a comment

Blog at WordPress.com.