Begijnhof Amsterdam – Hof van Stilte

Het Begijnhof in Amsterdam is in feite geen toeristenattractie. Het is privebezit, er wonen mensen en het is dan ook geen openbaar terrein. Het is een Hof van Stilte, dus dit dien je ook te respecteren. Je mag er wel, in stilte, rondkijken.
Fotograferen mag eigenlijk ook niet.  Jaja ik weet het….. Maar ik heb deze foto heel stiekem met mijn mobiele telefoon genomen én ik heb er op gelet dat er geen bewoners ongewenst op kwamen te staan.

Wil je meer weten over dit hof, kijk dan op: http://www.begijnhofamsterdam.nl/

Categories: Amsterdam | Tags: , , , , | 2 Comments

Post navigation

2 thoughts on “Begijnhof Amsterdam – Hof van Stilte

  1. Juul

    Heel bijzonder vind ik dit plekje in Amsterdam. Je bevindt je midden in een grote stad en dan ineens is het daar heeeeel stil.

  2. leny

    Dezelfde hofjes zie je in Breda,Utrecht en Leeuwarden.Je gaat dan vanzelf
    zachter praten,heeft toch iets mysterieus!!!

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

